0 Vergelijken
  • Professioneel advies
  • Voor 17:00 besteld, volgende werkdag in huis
  • Retourneren binnen 14 dagen
Informatie

Veelgestelde vragen

U kunt 24 uur per dag een bestelling plaatsen via onze webwinkel.

Daarnaast kunt u elke werkdag van 8:00 uur tot 17:00 uur onze winkel bezoeken om persoonlijk door één van onze collega's geholpen te worden. U kunt tevens elke werkdag tussen 8:00 uur en 17:00 uur telefonisch uw bestelling doorgeven.

Wij bieden u diverse betalingsmogelijkheden aan:

  • Vooruitbetaling
    Bij het afsluiten van de bestelling ontvangt u een orderbevestiging, met alle gegevens voor de betaling. Zodra de betaling bij ons binnen is, zullen wij de bestelling uitleveren.
  • iDeal
    Met iDeal kunt u direct via het Internetbankieren van uw bank betalen. Voordeel hiervan is dat u direct bevestiging krijgt van uw betaling en wij de bestelling sneller kunnen leveren. iDeal-betalingen gaan via de beveiligde website van Mollie.
  • Creditcard
    Als u kiest voor betaling met een Creditcard, kunt u deze uitvoeren via de beveiligde website van Mollie.
  • Op factuur
    Het is bij ons ook mogelijk om op factuur te bestellen. Indien u een bestelling plaatst op factuur, dan wordt door één van onze medewerkers gekeken wat uw kredietstatus is. Als uw kredietstatus goedgekeurd is, ontvangt u van ons een bevestiging en zullen wij de bestelling gaan uitleveren.
  • Betaling uit een bouwdepot
    Het is een mogelijkheid om uw (ver)bouwing te financieren door middel van een bouwdepot.
    Kunt u bij 123installatieshop ook betalen uit uw bouwdepot? Dat is zeker mogelijk. Op die manier bespaart u veel tijd en administratieve handelingen.

    Hoe gaat dit in zijn werk?

    Via onze webshop selecteerd u de producten en de aantallen die u nodig heeft.
    Vervolgens kunt u van uw winkelwagen een uitdraai maken en deze naar ons mailen: info@123installatieshop.nl

    Wij sturen u dan van deze bestelling vooraf een factuur. Belangrijk is te vermelden dat het afleveradres van de order overeenkomt met het adres waar het bouwdepot op verleend is.
    Na betaling van de factuur zullen wij de order op de opgegeven afleverdatum bezorgen.

Het is een mogelijkheid om uw (ver)bouwing te financieren door middel van een bouwdepot. 
Kunt u bij 123installatieshop ook betalen uit uw bouwdepot? Dat is zeker mogelijk. Op die manier bespaard u veel tijd en administratieve handelingen.

Hoe gaat dit in zijn werk?

Via onze webshop selecteerd u de producten en de aantallen die u nodig heeft.
Vervolgens kunt u van uw winkelwagen een uitdraai maken en deze naar ons mailen: info@123installatieshop.nl

Wij sturen u dan van deze bestelling vooraf een factuur. Belangrijk is te vermelden dat het afleveradres van de order overeenkomt met het adres waar het bouwdepot op verleend is.
Na betaling van de factuur zullen wij de order op de opgegeven afleverdatum bezorgen.
 

 

Indien u een product wilt retourneren, kunt u contact met ons opnemen om de retour bij ons aan te melden. Wij voorzien u dan van de overige instructies om de retourzending zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen.

Indien uw bestelbedrag boven de € 100,- ligt, rekenen wij geen verzendkosten. Voor bestellingen onder de € 100,- rekenen wij € 4.95 verzendkosten. Buiten Nederland gelden andere tarieven, ga naar verzendinformatie voor meer details.

Wij verzenden uw bestelling binnen Nederland naar het adres van uw keuze. Tijdens het bestelproces kunt u aangeven welk alternatief afleveradres gebruikt moet worden.

Bestellingen die voor 17:00 uur worden besteld, worden binnen 1-2 werkdagen bij u aangeboden. De bezorging van de bestelling vindt elke werkdag plaats tijdens de normale kantoortijden. Mochten uw openingstijden afwijken de normale kantoortijden (9:00 uur tot 17:00 uur), neem dan contact op met onze klantenservice.
Mochten er onverhoopt producten niet op voorraad zijn, dan word er van te voren contact met u opgenomen om samen af te stemmen welke vervolgstappen er genomen moeten worden.

Mogelijk is uw account inactief of gebruikt u niet de juiste login-gegevens. U kunt allereerst controleren of u de loginnaam en het wachtwoord wel goed invoert. Let hierbij vooral op het gebruik van hoofdletters en kleine letters, omdat hier in het wachtwoord op wordt gecontroleerd. Indien het vervolgens nog niet lukt om in te loggen, kunt u kiezen voor de link Wachtwoord vergeten. Op deze pagina kunt u uw e-mailadres invullen, waarna er automatisch een nieuw wachtwoord wordt aangemaakt. Deze wordt naar uw e-mailadres toe gestuurd, indien het e-mailadres bij ons bekend is. Mocht het inloggen vervolgens nog niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice kan u vervolgens helpen met het aanmaken van een nieuw wachtwoord, het heractiveren van uw account of eventueel het aanmaken van een geheel nieuw account.

Onze winkel is elke werkdag geopend van 8:00 uur tot 17:00 uur. De webwinkel is 24 uur per dag geopend.

Indien u vragen heeft voor onze Klantenservice, dan kunt u contact met hun opnemen op werkdagen van 8:00 uur tot 17:00 uur. Zij staan klaar voor al uw vragen over onze producten & diensten en over de webwinkel.

123installatieshop levert alle producten voor de installateur en doe-hel-zelver. Wij installeren zelf niet.
Dus mocht u bij ons een vloerverwarmingset of een airco aanschaffen dan bent u zelf verantwoordleijk voor de installatie hiervan.
Mocht u dit zelf niet kunnen dan hebben wij als tip om bijvoorbeeld op Werkspot een klus aan te bieden, hier word door installateurs veel op gekeken.

Mocht u er niet uitkomen, bel ons dan op 085-4894700 of mail naar info@123installatieshop.nl, wellicht kunnen wij u helpen bij het vinden van de juiste vakman!

Wij gaan met de grootst mogelijke zorg om met uw bestelling. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben over een bestelling, dan verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zorgen dan voor een passende oplossing. U kunt ook via uw Account-pagina het manco-formulier invullen, welke u aan de rechterkant van de Account-pagina vindt.

U kunt uw vraag altijd aan ons richten via de live chat functie een e-mail of door te bellen naar de klantenservice. Eén van onze medewerkers kan u dan direct te woord staan en u verder helpen met uw vraag.